MTB 7130+

MTB 7130+
Verdens bedste MTB klub

onsdag den 25. juni 2014

Gardasøen,Transalp træningslejr 1









Gardasøen ,Transalp træningslejr 1


Vi havde fået en god aftale med Joachim Jericow,Bike Italien
om at han ville være guide for os på 3  ½ tur i Garda og omegn.
Han havde selv brug for træning,så det kostede ikke noget og han ville
hente os hver morgen på hotellet.
 Han synes det var interessant og helt vildt at vi ville cykle
2800-3000 højdemeter MTB om dagen.


Da Rune Superlår Bayer hørte om turen en dag vi var ude at cykle, vi kunne
godt mærke at han ville blive glad for at komme med, så det blev hurtig arrangeret.
 Af hensyn til træningen mm ville det ikke være hensigtsmæssigt at være for mange,
 men 3 var fint. Desuden lever Rune helt op til sit MTB navn ”Superlår”,
så ham ville vi helt sikkert ikke komme til at vente på J


De første 2 dage gik fantastiske!  Kravebenet holdt.
Teknikken var lidt rusten og jeg kørte lidt mere forsigtigt end ellers.
 Vejret var super. Sporene HELT VILDT FEDE !
 Udsigterne-Byen -Maden -Alt var MEGA FEDT oven på den lange vinter.
Men natten til 3. dag fik jeg en madforgiftning eller hvad det nu var.
Jeg har aldrig prøvet noget lignende.
 Men cykling kunne under ingen omstændigheder lade sig gøre, så jeg lå i sengen i 2 døgn.
Imens cyklede de andre fra morgen til aften.
Thomas blev også ramt, men lidt forsinket og med medicin der kom frem
missede han kun 2 timer den sidste dag.


Uanset hvad ,, så var det en fed tur og når jeg tænkte på hvor jeg hang med mulen
 og et brækket kraveben 3 uger før, var jeg godt tilfreds og vi havde en super tur.


Rune kom i topform og kørte en 3. plads hjem i Ålborg MTB Marathon i H40 klassen
ugen efter. Flot må man sige ud af 650 deltagere.
 Som jeg sagde til Joachim så var det ikke en fra svagbørnskolonien vi havde medbragt.
Det gav han mig helt ret i efter at Rune havde cyklet ham i hegnet den sidste dag
op af de psykopat stejle bakker de har dernede.


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar